Klantenservice

Kunnen wij je helpen?

Wij helpen je graag verder. Neem contact met ons op via het formulier, telefoon of e-mail.
 Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00-18:00.

Bellen

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00

Mailen

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00

Meest gestelde vragen

We proberen de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Ter indicatie: dit is vaak al binnen 1 of 2 werkdagen.

Ja, je ontvangt een Track & Trace code in de mail als je besteld hebt. Hiermee kun jij de status van je bestelling volgen.

Het programma dat wij gebruiken voor het personaliseren, geeft vanzelf aan of de foto van de juiste kwaliteit is. Hier zal je dus een melding van krijgen.

Je kunt de volgende formaten uploaden: .jpg, .png en .svg. De grootte van deze bestanden mogen maximaal 5mb zijn.

Personaliseren

Ja, voor alle producten waarbij personalisatie mogelijk is, geldt dat de personalisatie in de prijs is inbegrepen.

Het programma dat wij gebruiken voor het personaliseren, geeft vanzelf aan of de foto van de juiste kwaliteit is. Hier zal je dus een melding van krijgen.

Je kunt de volgende formaten uploaden: .jpg, .png en .svg. De grootte van deze bestanden mogen maximaal 5mb zijn.

Dan is deze momenteel helaas uitverkocht, maar wij hebben binnenkort waarschijnlijk het product weer op voorraad.

De meeste van onze producten worden gepersonaliseerd. Indien jouw aankoop is gepersonaliseerd, kunnen wij het product niet opnieuw gebruiken. In deze gevallen vervalt het herroepingsrecht.

Nee, wij versturen de factuur naar de mail welke door jou is opgegeven bij de betaling.

Bestellen

Omdat wij ons best doen om jouw order zo snel mogelijk uit te voeren, kunnen wij geplaatste orders niet meer annuleren. Kijk je bestelling dus zorgvuldig na voordat je deze aankoopt.

Ja, je ontvangt een Track & Trace code in de mail als je besteld hebt. Hiermee kun jij de status van je bestelling volgen.

Ja, je ontvangt direct na bestelling een bevestiging in je mail.

Nee, je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken.

Bezorgen

De verzendkosten kunnen verschillen per product (afhankelijk van de grootte en het gewicht) en bedragen minimaal €3,95,-.

We proberen de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Ter indicatie: dit is vaak al binnen 1 of 2 werkdagen.

Op dit moment versturen wij enkel binnen Nederland.

Retourneren

De meeste van onze producten worden gepersonaliseerd. Indien jouw aankoop is gepersonaliseerd, kunnen wij het product niet opnieuw gebruiken. In deze gevallen vervalt het herroepingsrecht.

Wat vervelend! Wij gaan dit graag voor je oplossen. Neem contact op met onze klantenservice.

Betalen

Je kunt bij ons betalen via iDEAL, Creditcard en PayPal.

Zakelijk

Heeft u veel producten nodig voor uw medewerkers, klanten en/ of relaties, wij zijn u graag van dienst. Voor zakelijke aanvragen kunt u contact opnemen met 088 77 888 88 (optie en 1 en daarna 2) of een mail sturen aan corporate@withbestregards.com